تحصیل در کانادا

ساخت وبلاگ

ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی::اخذ ویزای کانادا پروسه ی بسیار پیچیده ای نیست، اما نیاز به آگاهی، دانش کافی و تجربه دارد. موسسه ی اندیشه ی رهام با بکارگیری طیف وسیعی از کارشناسان خبره و به روز سعی بر این دارد که همواره به فرایند موفق اخذ ویزای تحصیلی و توریستی (study permit and visitor visa) با قدرت ادامه داده و در این مهم شما را یاری کند.

معرفی ویزاهای TRV :

TRV  مخفف کلمه ی temporary resident visa  است که به دو دسته تقسیم میشود :

الف) study permit  (یا همان ویزای تحصیلی)

ب) visitor visa (یا همان ویزای توریستی)

معرفی ویزای تحصیلی (study permit):

کسانی که متقاضی تحصیل در مراکز آموزشی کانادا اعم از دبستان، دبیرستان، کالج و یا دانشگاه می باشند، اگر موفق به اخذ پذیرش شوند می توانند درخواست ویزای تحصیلی بدهند. و مدت اعتبار این نوع ویزا معمولا به اندازه ی طول مدت تحصیل شخص در کانادا میباشد.

نکاتی راجع به تحصیل در دانشگاه ها و تحصیل در کانادا:

1.طبق قانون افرادی که از دانشگاه های کانادایی فارغ التحصیل میشوند یکسال اجازه دارند که در کانادا شغل پیدا کنند و بعد از پیدا کردن کار نحوه ی اقامت آنها تغییر میکند، به این معنی که فرد با ویزای کاری (work permit) اجازه ی ماندن در خاک کانادا را دارد.

برای دسترسی به سوالات  متداول تحصیل در کانادا به صفحه ی اصلی سایت قسمت پرسش و پاسخ های مهاجرتی مراجعه کنید.

نکاتی راجع به تحصیل در کالج:

1.دقت داشته باشید که بعضی از کالج ها می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند که پس از تحصیل بتوانید در خاک کانادا کار کنید و اجازه ی کار قانونی بگیرید. این مورد بسته به کالج متفاوت است.

2.بعضی  از کالج ها که به آنها (career college) می گویند، امکان کارآموزی زیر نظر کارفرمای کانادایی را به شما می دهند و این می تواند به عنوان فرصتی برای ورود به بازار کار شما در آینده تلقی شود، چرا که این دوره ی کارآموزی سابقه ی کار کانادایی برای شما محسوب خواهد شد.

3.مدت زمان دوره های کارآموزی بسته به کالج متفاوت است وطول این دوره ها از یک ماه تا شش ماه میتواند باشند.

4.نکته ی حائز اهمیت این است که کالجی که میخواهید اقدام کنید حتما دارای *DLI number باشد. که میتوانید در خود سایت اداره مهاجرت کانادا لیست دانشگاه ها و کالج هایی که این کد را دارند ببینید. مراکزی که این کد را دارند مورد تایید وزارت علوم کانادا میباشند.

*Designated leaing institution number(DLI #)

5.سن متقاضی در اخذ ویزای کالج بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال در حال حاضر توصیه میشود افرادی که سن آنها حداکثر 26 سال است و پذیرش کالج های کانادا را دارند، به سفارت جهت اخذ ویزا مراجعه کنند. این در حالی است که در ماه های اخیر موسسه ی ما برای سنین 28 الی30 موفق به اخذ ویزا شده است، اما شرایط کنونی متفاوت است و دستخوش تغییرات شده است.

نکاتی راجع به تحصیل در دبیرستان کانادا:

1.ویزای دبیرستان معمولا به اندازه ی سال تحصیلی متقاضی صادر میشود.

2.فارغ التحصیلان دبیرستان های کانادا نمیتوانند درخواست اقامت دائم بدهند و بشرطی که آنها پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان بتوانند در یکی از دانشگاه های کانادایی در مقطع لیسانس پذیرفته بشوند، اقامت انها در کانادا همچنان تحصیلی باقی خواهد ماند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی برای دانش آموزان 6 تا 18 سال:

1.ترجمه ی شناسنامه متقاضی

2.ترجمه ی شناسنامه ولی (پدر ،مادر یا قیم) متقاضی

3.اسکن پاسپورت متقاضی و ولی متقاضی

4.سند ملکی ولی متقاضی

5.گردش حساب و مانده حساب ولی متقاضی

معرفی ویزای توریستی (visitor visa):

این نوع از ویزای موقت – که در ایران به مولتیپل 5 ساله مشهور است- به ویزایی گفته میشود که معمولا برای کسانی صادر میشود که متقاضی سفر تفریحی به کانادا هستند. البته در بعضی از موارد نیز فرد همراه (به عنوان زوجی که یکی از طرفین ویزای تحصیلی دارد) میتواند درخواست ویزای توریستی کند. مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی را میتوانید اینجا ببینید.

نکاتی بسیار مهم در رابطه با ویزای توریستی:

1. در صدور این نوع ویزا تصمیم گیرنده نهایی آفیسر است و ایشان است که مدت زمان ویزا را تعیین میکند. زمانی که شما میتوانید به عنوان توریست در کانادا بمانید ممکن است به اندازه ی مدت اعتبار پاسپورتتان باشد.

2. بعد از لندینگ شما در خاک کانادا، شما تا 6 ماه فرصت دارید در خاک کانادا بمانید.

3. نکته ی قابل توجه این است که شما به عنوان توریست میتوانید پس از 6 ماه حضور در خاک کانادا درخواست تمدید حضور در خاک کانادا (بدون خروج) بدهید و این عمل تا 2بار قابل انجام است. به این معنی که پس از حضور شما در خاک کانادا، شما میتوانید 6 ماه حضور خود در خاک کانادا را تا 2 بار تمدید کنید.

4. زوجینی که باهم بطور همزمان اقدام میکنند، (با فرض اینکه یکی از زوجین درخواست ویزای توریستی دهد و دیگری درخواست ویزای تحصیلی)، ممکن است آفیسر زمان ویزای توریستی را برای فرد تا پایان تحصیل کسی که درخواستش تحصیلی است صادر کند و یا ممکن است ویزای توریستی را تا پایان اعتبار پاسپورت صادر کند.

نکاتی مهم راجع به نحوه ی اقامت والدین (پدر یا مادر) در خاک کانادا:

پدر یا مادر و یا هردو و همچنین اگر فرد قیم دارد میتوانند به عنوان همراه وارد خاک کانادا شوند و ویزایی که به پد و یا مادر تعلق میگیرد توریستی (visitor visa) است و آنها به هیچ وجه اجازه ی کار کردن در خاک کانادا ندارند، ولی اگر بتوانند در یکی از مراکز آکادمیک (منظور دانشگاه است) مشغول به تحصیل شوند، ویزای آنها از توریستی به تحصیلی تغییر خواهد کرد.

نکته بسیار مهم این است که هنگامی که پدر و یا مادر بتوانند ویزای تحصیلی بگیرند، تحصیل فرزندانشان رایگان خواهد شد و دیگر نیازی نیست بابت دبستان یا دبیرستان فرزندانشان شهریه ای پرداخت کنند.

نکته ی مهم دوم این است که والدین تنها در صورتی میتوانند شهریه پرداخت نکنند که کالج یا دانشگاهی که درش تحصیل میکنند حتما DLI number داشته باشند.

زمان انتظار برای صدور ویزای کانادا:

طبق سایت اداره مهاجرت کانادا، هر کشوری یک بازه ی زمانی مشخص برای زمان انتظار صدور ویزا دارد. به عنوان مثال در حال حاظر، در کشوری مانند ژاپن این زمان برای متقاضیان تحصیل، یک هفته و برای ایرانیان ده هفته است. از طریق این لینک میتوانید این زمان انتظار را مشاهده کنید.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:53

مدرسه ی تورنتو

تحصیل در مدرسه ی تورنتو

مدرسه ی تورنتو::فارغ التحصیلان ما از نقاط مختلف جهان با نیاز های دانشگاهی و پیشرفتی کاملا متفاوت آمده اند. در مدرسه ی تورنتو ما یک بدنه ی آموزشی قوی ای که دانشجویان بتوانند با آن وفق پیدا کنند را ارائه میدهیم و همچنین انعطاف پذیری ای که انها بتوانند تجربیات دبیرستانشان را شکل دهند در مسیری که آنها میخواهند قدم بگذارند.
این امر با متمرکز شدن بر برنامه ی موفقیت تطبیق پذیر در برنامه ی آموزشی سنتی میسر میشود. تمرکز برای موفقیت طیف وسیعی از فرصت ها را برای دانش آموزان فراهم میاورد به منظور کشف کردن علایق و توسعه ی مهارت های جدید، احتمال اینکه آنها افراد علمی دانشگاهی، اجتماعی محور، ورزشی، رهبری، هنری و یا یک ترکیبی از همه ی آنها شوند.
مدرسه ی تورنتو جایی است که رویاهای دانشجویان نمایان میشوند و پتانسیل ها تحقق میابند. ما افتخار میکنیم که اندیشمندان فردای خود را بپروریم و آنها را در مسیری قرار دهیم که موفق شوند.

شما عزیزان می توانید برای تحصیل در کانادا و همچنین تحصیل در دبیرستان کانادا با شرایط بسیار ویژه و استثنایی با اندیشه رهام همراه شوید.

با ما تماس بگیرید.

 

 

 

دبیرستان های ونکوور

به دبیرستان های ونکوور خوش آمدید:

دبیرستان های ونکوور::ما امیدواریم که اوقات فرزندان شما با ما شاد و خوشایند باشد. شما متوجه خواهید شد که کارکنان این مدارس مهربان و صمیمی هستند و همیشه مشتاق اند که به شما و فرزندتان کمک کنند. همچنین شما درخواهید یافت که هرچه فرزند شما بیشتر با فعالیت های مدرسه سرگرم شود، تجربیات او بیشتر خواهد شد.

مطالب این قسمت از سایت قصد دارد که به شما و فرزندتان کمک کند تا شرایط زندگی در مدرسه ی شهر ونکوور برای شما هموار شود. این مطالب بیانگر اطلاعات مهمی است و بعضی از انتظارات مدرسه را به شما میگوید. ما امیدواریم که این متن راهنما به شما کمک کند تا شما والدین یقین پیدا کنید که مدرسه ی ونکوور مکانی امن، شاد، تمیز و منظم برای همگان است.

تحصیل در کانادا

پیام مدیر مدرسه:

مدرسه ی ونکوور مدرسه ای است که درآن دانش آموزان، کارکنان، والدین و جامعه میتوانند احساس سربلندی کنند.

مدرسه ی ما بدنبال اینست که دانش آموزان خود را با احترام، مهربانی، فداکاری، سخت کوشی، حساسیت فرهنگی متقابل و تفکر جهانی به شخصیتی ترفیع دهد که به آنها کمک خواهد کرد در زندگی موفق شوند. این امر فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم میکند که در یادگیریشان و همچنین دنبال کردن علاقیشان در امر تحصیل، ورزش، هنر های زیبا و زمینه های متعدد دیگر به طور فعالانه درگیر شوند. با دارا بودن مکانی منحصر بفرد و بدنه ای متشکل از دانش آموزان بین المللی، حقیقتا آن مدرسه ای است که جهان را دربرمیگیرد.

بنده امیدوارم که شما از فرصت های شگفت انگیز موجود استفاده کنید. اگر چنین باشد، شما بخوبی برای مواجهه با آنچه پیش روی زندگی شما خواهد بود آماده خواهید شد.

تحصیل در دبیرستان کانادا

اهداف این مدرسه:

هدف دبیرستان ونکوور ارایه ی کیفیت بالایی از آموزش متوسطه به دانش آموزان و ایجاد محیط آموزشی مثبت است. دانش آموزان تشویق میشوند که به بهترینها در زندگی شخصی و همچنین تحصیلات دانشگاهی دستیابند.

ماموریت ما:

در دبیرستان ونکوور ما محیط فرهنگی متنوعی را برای دانش آموزان سراسر دنیا فراهم میکنیم به جهت اینکه آنها فراگیر های فعال و شهروند های باهوشی شوند که به طور مثبت در جهان مشارکت کنند.

دبیرستان های ونکوور - دانش آموزان مدرسه ی ونکوور :

- یاد میگیرند که از طریق زبان انگلیسی برتری داشته باشند.

- تفکر دانشگاهی را آزاد میگذارند.

- یک سبک زندگی سالم و فعال را درپیش میگیرند.

- منجر به تغییرات مثبت میشوند.

- به حال و آینده با دقت میاندیشند.

دستورالعمل رفتاری دانشجو

الزامات برای موفقیت دانشجویی:

1-هر روز در هرکلاس به موقع حضور داشته باشید.

2-  به دستورالعمل، اختیارات معلمان و کارکنان احترام بگذارید و از تمامی قوانین و انتظارات پیروی کنید.

3- در کلاس ها تمرکز کنید، به طور کامل مشارکت داشته باشید و کلیه کار ها و تمرینات اختصاص داده شده را تکمیل کنید، همچنین مطالعه منظم در خانه داشته باشید.

4- به منظور پیگیری تکالیف، نمرات و یادداشت های سازمان یافته از یک سیستم (روش) استفاده کنید.

5-به حقوق و اموال دیگران از جمله همسایگان، امکانات و فضای سبز احترام بگذارید.

6- به سلامت و امنیت خود و دیگران احترام بگذارید.

7- به فضای یادگیری و همچنین حقوق دیگران به منظور حضور کامل آنها در فرایند آموزش احترام بگذارید.

8- رفتار مناسب، پوشیدن لباس مدرسه با افتخار و نشان دادن رفتار احترام آمیز نسبت به همه کارکنان و دانشجویان را نشان دهید.

9- حقیقت را بگویید و مسئولیت سوء رفتار که نتیجه رفتار اشتباه بوده را بر عهده بگیرید و عواقب آن را قبول کنید.

10- هر زمان که یک وضعیت خطرناک، ناسالم و یا مربوط به آن اتفاق افتاد از کارکنان کمک بگیرید.

دبیرستان های ونکوور -برنامه دبیرستان:

تکمیل برنامه ما به دانش آموزان کمک می کند تا یک مدرک دیپلم Dogwood در بریتیش کلمبیا کسب کرده و برای پذیرش دانشگاه های آمریکای شمالی آماده شوند. پذیرش دبیرستان در ماه های ژانویه، می و سپتامبر مجاز می باشد.

دبیرستان های ونکوور -آمادگی زبان انگلیسی و آکادمیک:

این برنامه برای آماده سازی دانش آموزان در ESL و مهارت های مطالعه برای پیش رفتن در  برنامه ثانوی منظم طراحی می شود. دانش آموزان به طور دقیق در سطوح مناسب قرار می گیرند، پیشرفت آنها به طور منظم ارزیابی می شود و به طور مداوم یکسری بازخورد هایی به انان داده می شود. با توجه به سطح دانش آموزان در مهارت انگلیسی انتظار می رود که آنها یک یا دو ترم در AEP درس بخوانند.

برنامه تابستانی دانشگاه:

این برنامه های کوتاه مدت 3-6 هفته (از ماه ژوئیه تا اواسط ماه اوت) برای دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برای مطالعه انگلیسی و لذت بردن از یک تبادل فرهنگی در غرب کانادای زیبا و در عین حال ملاقات با دوستان از کانادا و سایر کشورها می باشد. این برنامه ها در محوطه ی دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه Quest در ویستلر و همچنین در محوطه دبیرستان ونکوور ارائه می شوند.

دبیرستان های ونکوور -ارتباط بین والدین و دبیرستان ونکوور

همیشه تماس منظم (از طریق ایمیل و تلفن) بین والدین و مدرسه برقرار است.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:52

دبیرستان های تورنتو

فرایند درخواست برای پذیرش در دبیرستان های تورنتو :

دبیرستان های تورنتو

1. عقد قرارداد با موسسه
2. ارائه ی اسکن پاسپورت ، شناسنامه، ریز نمرات 2 سال اخیر متقاضی و توصیه نامه خطاب به مدرسه ی دولتی تورنتو کانادا
3. پرکردن فرم درخواست توسط موسسه
4. پرداخت هزینه ی درخواست (Application Fee) به حساب خود دانشگاه در کانادا
5. دریافت پیشنهاد مشروط (Conditional Offer)
6.
پرداخت شهریه ی دبیرستان و ارایه ی مدارک دال بر سرپرستی والدین
7. دریافت نامه ی رسمی پذیرش
توجه: در این مرحله میتوان برای ویزای تحصیلی دانش آموز اقدام کرد.
8.
معرفی دانش آموز به همراه پاسپورت، ویزای تحصیلی و بیمه ی خدمات درمانی به مدرسه ی دولتی تورنتو کانادا

محل اقامت:

دانش آموزان بین المللی میتوانند با والدین، خویشاوند یا قیم خود در طول اقامتشان در تورنتو زندگی کنند. همچنین امکان دارد دانش آموزان زندگی با خانواده ی محلی(خانواده ی کانادایی) خود را ترجیح دهند. خدمات خانوادگی میتواند از طریق شریک مدرسه ی دولتی (شبکه ی خانوادگی کانادا) سازماندهی شود.

تمام دانش آموزان زیر 18 سال باید یک ولی در حوزه ی تورنتو داشته باشند و آنها باید با یک خانواده زندگی کنند(تنهایی زندگی کردن امکان ندارد)

تمام دانش آموزان در پایه ی هشتم باید با والدین یا قیم خود زندگی کنند.

 

برای تحصیل در کانادا به راحتی و با شرایطی بسیار ویژه و استثنایی و همچنین به جهت سهولت در تحصیل در دبیرستان کانادا با اندیشه رهام همراه باشید.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:51

الزامات پذیرش مدارس

فرایند درخواست برای الزامات پذیرش مدارس:

الزامات پذیرش مدارس

  1. عقد قرارداد با موسسه
  2. ارائه ی اسکن پاسپورت ، شناسنامه، ریز نمرات 2 سال اخیر متقاضی و توصیه نامه خطاب به مدرسه ی دولتی کانادا
  3. پرکردن فرم درخواست توسط موسسه
  4. پرداخت هزینه ی درخواست به حساب خود دبیرستان در کانادا
  5. دریافت پیشنهاد مشروط (Conditional Offer)
  6. پرداخت شهریه ی دبیرستان و ارایه ی مدارک دال بر سرپرستی والدین
  7. دریافت نامه ی رسمی پذیرش

توجه: در این مرحله میتوان برای ویزای تحصیلی متقاضی اقدام کرد.

  1. معرفی دانش آموز به همراه پاسپورت، ویزای تحصیلی و بیمه ی خدمات درمانی به مدرسه ی دولتی کانادا

مدارس ابتدایی:

داشتن میانگین نمره c به علاوه 65 درصد یا بالاتر در دو سال گذشته مدرسه

توصیه نامه برای معلم یا مدیر

توانایی زبان:اگرچه صحبت کردن به زبان انگلیسی برای دانش آموزان نیازنیست، ما توصیه میکنیم که دانش آموزان دانش کمی در خصوص مهارتهای خواندن ،نوشتن ،شنیدن و صحبت کردن داشته باشند.

مدارس دبیرستان:

داشتن میانگین نمره c به علاوه 65 درصد یا بالاتر در دو سال گذشته مدرسه

داشتن توصیه نامه از معلم یا مدیر

توانایی زبان:داشتن مهارت زبان انگلیسی بالا یا متوسط

زمانبندی شهریه:

شهریه متقاضی: 200 دلار بدون بازپرداخت

مدارس ابتدایی پایه ی 8: سالانه 12500 دلار

سپتامبر تا ژوئن یا فوریه تا ژانویه

نصف سال 6250 دلار

سپتامبر تا ژانویه یا فوریه تا ژوئن

شهریه (حق بیمه درمانی در نظر گرفته شده)

دبیرستان های پایه ی 9 تا 12: سالانه 14000 دلار

سپتامبر تا ژوئن یا فوریه تا ژانویه - ماکزیمم 8 ترم

نصف سال 7000 دلار

سپتامبر تا ژانویه یا فوریه تا ژوئن - ماکزیمم 4 ترم

پوشش بیمه درمانی :

تمامی دانش آموزان بین المللی در مدارس دولتی باید پوشش بیمه درمانی داشته باشند.

مدرسه ی دولتی با سازمان Ingle Inteational شریک شده است تا بهترین بیمه سلامت اضطراری را برای تمام دانش آموزان بین المللی فراهم کند.

برنامه جامع بیمه درمانی اضطراری

سلامت دانش آموز و برنامه حمایت سلامتی

محل اقامت:

دانش آموزان بین المللی میتوانند با والدین، خویشاوند یا قیم خود در طول اقامتشان در تورنتو زندگی کنند. همچنین امکان دارد دانش آموزان زندگی با خانواده ی محلی(خانواده ی کانادایی) خود را ترجیح دهند. خدمات خانوادگی میتواند از طریق شریک مدرسه ی دولتی (شبکه ی خانوادگی کانادا) سازماندهی شود.

تمام دانش آموزان زیر 18 سال باید یک ولی در حوزه ی تورنتو داشته باشند و آنها باید با یک خانواده زندگی کنند(تنهایی زندگی کردن امکان ندارد)

تمام دانش آموزان در پایه ی هشتم باید با والدین یا قیم خود زندگی کنند.

شما عزیزان می توانید به جهت سهولت تحصیل در کانادا و همچنین به جهت تحصیل در دبیرستان کانادا با اندیشه رهام همراه باشید.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:51

دبيرستان هاي مونترال

پیام مدیر دبيرستان هاي مونترال:

دبيرستان هاي مونترال::بخش خدمات فنی و آموزشی متشکل از یک تیم رهبران آموزشی، انگیزه دهنده و کمک کننده است. تیم ما برای تحصیل در کانادا حمایت فنی و آموزشی برای معلمان در انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال را فراهم میسازد. آنها بطور فعالانه برای توسعه و اجرای روش های نو برای معلمان مشارکت میکنند تا به آنها کمک کنند که دانش آموزان خود را بنحوی بکار گیرند که بتوانند به موفقیت چشمگیری در دبستان و دبیرستان های کانادا دستیابند.

ما مشاوره ی تحصیلی نفر به نفر، کارگاه های پرسش و پاسخ در مدارس، دسترسی به بهترین تکنیک ها و منابع درآمدی و همچنین توسعه ی حرفه ای در سطح کلان را فراهم میکنیم. فعالیت های ما شامل رویکردهای کلی و منضبط ویژه میشود. تمامی حرفه های ما بطور قابل ملاحظه ای سازگار و جوابگوی جوامع وسیعی است که اساس بی نظیر سیستم مدرسه و بدنه ی مدرسه ی انگلیسی مونترال را تشکیل میدهد. این امر تضمین میکند که خدمات فنی و آموزشی ای که ارائه میشود متناسب با نیاز های دانش آموزان و معلمان و همچنین اساسی از موفقیت حرفه ای ما است.

ما شرکت کنندگان فعال شبکه ی حمایتی آموزش و یادگیری در دبيرستان هاي مونترال هستیم وهمچنین تلاش ما اثربخش است. برای سال دوم  تحصیل در دبیرستان کانادا در یک سطح، انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال به بالاترین اندازه ی نرخ فارغ التحصیلان در سطح استان کبک دست یافته است. درحالی که در بقیه ی نقاط استان نرخ فارغ التحصیلان 77 درصد است، این میزان در انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال به 87.9 درصد رسیده است. انجمن مدرسه ی ما تفاوت قائل میشود میان زندگی دانش آموزانی که دارند فارغ التحصیل میشوند، با اهدافشان روبه رو میشوند و رویاهایشان را دنبال میکنند.

همانطور که امسال پیش میرویم، بنده اطمینان دارم که ما مدرسه را مدیریت خواهیم کرد تا انتظارات شما را برآورده کنیم و این روند را ادامه دهیم تا آمار موفقیت تحصیلی در کانادا را افزایش دهیم.

ماموریت اداری ما:

چشم اندازی از ماموریت اداری دبیرستان مونترال:

الهام بخشیدن به یادگیری مداوم، تقویت آموزش و پرورش، ایجاد انجمن های حامی و همچنین همراهی کردن با تمامی معلمان به عنوان همکار مشارکتی از طریق توسعه ی حرفه ای بمنظور تضمین تجربه ی موفق یادگیری برای تمامی دانش آموزان.

دیدگاه ما:

در صف آموزش و پرورش دبيرستان هاي مونترال، ETS  یک انجمن آموزشی متصل است که یادگیری دانش آموزان هنگام تحصیل در کانادا را متعهد میشود و آنرا از طریق مهارت های قرن 21 و ابزار های خلاقانه تقویت میکند. همچنین در مشارکت با دیگر بخش ها، تیم رهبران مشارکتی آموزش ما، معلمان، مطالب اصلی و تخصص آموزشی تیم های مدرسه، حمایت، راهنمایی و تشویق کردن را ارائه میدهند.

یادگیری طولانی مدت امروز آغاز میشود!

تعهدات ما:

بخش خدمات فنی و آموزشی از آموزش در تمامی مدارس حوزه ی جوانان حمایت میکند.  نقش عمده ی آن در اجرای قوانین پایه ی مدرسه (BSR) متمرکز است، همانطور که وزارت علوم، سرگرمی و ورزش استان کبک تعیین کرده است.

ابتکارات:

شهروندی دیجیتال* مرتبط با بحداکثر رساندن خروجی های مفید دنیای دیجیتال -درحالی که اثرات مخرب آن بحداقل رسانده میشود- میتواند برای بچه ها تداوم داشته باشد. این امر رفتار مناسب و امن را بهبود میبخشد و تفکر انتقادی در مورد رسانه ها، اطلاعات، ارتباطات، تعاملات اجتماعی، فرهنگ و احترام را می پروراند. ابتکارات شهروندی دیجیتال (در انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال)، به شهروندی دیجیتال از طریق سه عقیده ی متفاوت مینگرد؛ حقیقی باش، سالم باش، زیرک باش.

*شهروندی دیجیتال : مجموعه رفتار های شایسته و مسئولانه در استفاده از فناوری است.

کتابخانه ی مجازی انجمن دبيرستان هاي مونترال:

مختصری از چگونگی منابع جهت غنی سازی تحصیل و تقویت یادگیری و سواد مشتاقانه. از عناوین کتاب های مهیج الکترونیکی مشهور گرفته تا علوم سرزنده و مدل های ریاضی و همچنین از دسترسی آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های محلی. این منبع برای هر شخصی تدبیری اندیشیده است.! از هر منبع بهترین ها انتخاب شده اند. این منبع برای انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال رایگان است و اکثریت منابع از راه دور (خانه) نیز قابل دستیابی هستند.

مطالعات انجمن مدرسه ی انگلیسی مونترال در دبيرستان هاي مونترال:

ابتکار سوادآموزی که مذاکره و تفکر را درمیان دانش آموزان تقویت میکند. یک فرمت انتخاب آزاد در معرض کتابخانه ها سرتاسر مدرسه ی انگلیسی مونترال و همچنین دبيرستان هاي مونترال، این ابتکار مطالعه را در خوانندگان هر سطح ارتقا میدهد و به دانش آموزان متقاضی تحصیل در کانادا این فرصت را میدهد که ایده هایشان را به اشتراک بگذارند راجع به اینکه آنها چه میخوانند.

مدرسه ی پیش دبستان(مهد کودک):

مقدمه:

انجمن مدرسه مسئولیت های خود و نقشش در برنامه ریزی خدمات به پیش دبستان را به خوبی میداند. آنها نه فقط برپایی  قسمت پیش دبستان بلکه مدیریت آنها را متعهد میشوند. این رویه، اهداف انجمن مدرسه را طرح ریزی میکند و نقش شرکای متفاوت درگیر در برنامه ریزی خدمات به پیش دبستان را معین میکند. این مقوله ی تحصیلی، قانون مربوط به بودجه ی وزارت علوم، خط مشی های کلی انجمن و همچنین سیاست های مرتبط دیگر توسط قوانین را شامل میشود.

اهداف:

  • اطمینان از خدمات مراقبت در روز مدرسه
  • تعیین راهبردهای اجرایی که به مدیریت مدرسه این اجازه را میدهد که مدیریت خدمات به پیش دبستان را در تطابق با سیاست های انجمن مدرسه، امر تحصیل در کانادا و قوانین مربوط به بودجه ی وزارت علوم، تضمین کند.

1)تعاریف

قسمت اول: سرویس پیش دبستان

سرویس پیش دبستان یک سرویس نظارت روزانه است که خارج از ساعات کلاس برای کودکان پیش دبستانی و بچه های دبستانی سازمان دهی شده است (مقررات پیشنهادی که به سرویس پیش دبستان ارجاع داده میشود). این یک عضو جدایی ناپذیر از خدماتی است که توسط مدرسه تدارک دیده میشود و باید توسط دانش آموز هزینه اش پرداخت شود.  در ادامه ی نیاز های کودک، سرویس پیش دبستان مجموعه ای از فعالیت ها را در محیطی ایمن که توسط یک کارمند ماهر نظارت میشود را فراهم میسازد.

2)سازمان دهی سرویس پیش دبستانی

2.1) قبل از ارائه ی درخواست برای برپایی سرویس پیش دبستان، هیئت مدیره باید:

* با بازدید کردن ،نیازهای والدین را فراهم کنند.

* نیاز ها را با توجه به پیش فرض های منطقی تعیین کند.

* با قوانین و پروسه های اداری آشنا باشد.

یک حداقلی از دانش آموزان ثبت شده بر اساس نظم، نیازمندی ها را برای برپایی و نگهداری سرویس پیش دبستان تشکیل میدهند.

هیئت مدیره به انجمن مدرسه به منظور دستیابی به حمایت های لازم اطلاع میدهد که در قسمت 3.1 شرح داده شده است.

2.2) معیار های اساسی:

- فقط آن دسته از دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی که بوقت خود در مدرسه ای که خدمات آموزشی ارائه میکند ثبت نام کرده اند، ممکن است درطول سال تحصیلی واجد شرایط سرویس پیش دبستان باشند.

- سرویس پیش دبستان باید در روزهای مدرسه ارائه شود و همچنین باید حداقل دوبار در اوقات روز ارائه شود؛ از جمله قبل از کلاس، وقت ناهار و بعد از ساعات کلاس درس. بعلاوه سرویس پیش دبستانی ممکن است در روزهای حرفه ای، درطول تعطیلات بهاره یا تابستان - بسته به نیاز های جمع – در دسترس باشد.

دلایل تحصیل در تورنتو

مهمترین دلایل تحصیل در تورنتو

-دارا بودن جامعه ای متنوع و دوستانه
- تورنتو یک مرکز بین المللی است و به عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی تلقی میشود.
- فرصت هایی برای حضور در بهترین نهاد های تحصیلات تکمیلی کانادا در شهر تورنتو و مجاور آن فراهم می باشد.
- دسترسی به مشهورترین باشگاه های ورزشی حرفه ای کانادا از قبیل Toronto Maple Leafs (هاکی روی یخ)، Toronto Football Club (فوتبال) ، Toronto Blue Jays (بیسبال) و Toronto Argonauts (راگبی).
- مرکزی متمایز برای هنرهایی از قبیل : موسیقی، سینما، تئاتر و هنرهای نمایشی
- مرکز تجاری کانادا
- دارای صدها پارک و باغ عمومی در سرتاسر شهر
- دسترسی به هزاران شرکت بزرگ و موسسات با تکنولوژی بالای کانادایی
- بیمارستان های درجه یک جهان و بزرگترین مرکز خدمات پزشکی کانادا
- میزبانی صدها جشنواره ی مختلف سالیانه
- دسترسی به بزرگترین موزه ها، مراکز هنری و نمایشگاه های کانادا
- سیستم حمل ونقل عمومی مناسب
- مکانی زیبا در تمامی فصول

تحصیل در کانادا و مشاوره و انجام تمامی عملیات تحصیل در دبیرستان کانادا را با ما تجربه کنید.

تحصیل در کانادا...
ما را در سایت تحصیل در کانادا دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در کانادا,تحصیل در دبیرستان کانادا, نویسنده : ghanbari highschoolatcanada بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:50